KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

MURAT DAlKıLıÇ Merhaba – şarkı dinle klip izle * şark sözü

Posted by Montana Kasım 22, 2010


MURAT DAlKıLıÇ  Merhaba  şarkı dinle klip izle ;

MURAT DAlKıLıÇ  Merhaba şark sözü ;

Devamlı aynı eski püskü numaralar
Bak yağmurlu günde bile bir damla yok sana
Fazla müsamaha adamı kötü paralar
Lütfen git öteye işine gücüne baksana

Sormuyordun hiç halimi hatırımı
Ben seni eledim eleğimi astım
Burası dar dışarı giden suçlu mu haklı mı
Olamaz feleğe sözüm ona yok kastım

Söylemiştim ya dinleseydin sen arada sırada
Bundan böyle olsa olsa seninle merhaba merhaba

Murat Dalkılıç ‘ın tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Murat Dalkılıç Şarkı Dinle

Murat Dalkılıç merhaba

Bir Cevap Yazın

 
