KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

ORHAN ÖlMEZ – Gülom şarkı dinle * şarkı sözü

Posted by Montana Kasım 22, 2010


ORHAN ÖlMEZ  Gülom şarkı dinle;

ORHAN ÖlMEZ  Gülom şarkı sözü ;

Karasevda derler buna

Bir kere tutulmaya gör

Yapıştım mı bir yakana

Ateşlere yanmayı gör

Beni benden aldın gülom

Beni benden çaldın gülom

Bu can nasıl

Dayansın yokluğuna söyle gülom

Yansın bu gönlüm yansında

Kavrulsun aşk ocağımda

Bedenimi kefen sarsın

Gönül seni unutursa

Beni benden aldın gülom

Beni benden çaldın gülom

Bu can nasıl

Dayansın yokluğuna söyle gülom


Orhan Ölmez
‘nin tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Orhan Ölmez Şarkı Dinle

Orhan Ölmez Gülom

Bir Cevap Yazın

 
