KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Toygar Işıklı – Gönlüm Göçebe şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Şubat 4, 2011


Toygar Işıklı  Gönlüm Göçebe şarkı dinle klip izle ;

Toygar Işıklı  Gönlüm Göçebe şarkı sözleri ;

Gönlüm göçebe
Ayaklarım ona uyar
Çok sevmekten korkarım canım yanar
Bedenine saplanan hançeri çekip çıkarır gibi
Sıyrıldın korkularımdan
Onu ölüm gibi düşman saydım

Yalın ayak dikenlere, taşlara basa basa yürüdüm
Bu yükü sırtımdan attım
Aşkın gürültüsüyle sağır oldum yoruldum…

Toygar Işıklı‘nın tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Toygar Işıklı Şarkı Dinle

Toygar Işıklı Gönlüm Göçebe

Bir Cevap Yazın

 
