KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Erol Evgin – Sensiz Olmıyor şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Şubat 17, 2011


Erol Evgin Sensiz Olmıyor şarkı dinle klip izle ;

Erol Evgin Sensiz Olmıyor şarkı sözleri ;

Boş sokaklarda dolaşıyorum
Adın bir şarkı dudaklarımda
Gözüm yollarda bekliyorum
Üşüyor sevdam kaldırımlarda

Evimin her odasında çınlayan sesin
Her köşesine sinmiş hayalin
Nasıl geçer sensiz aylar mevsimler
Ben böyle garip böyle derbeder

Ah be sevgilim nerelerdesin
Unutmak çok zor sensiz olmuyor
Ah be sevgilim sendeyim.com şimdi nerdesin
Yalnızlık çok zor sensiz olmuyor ah sensiz olmuyor

Boş sokaklarda dolaşıyorum
Adın bir şarkı dudaklarımda
Gözüm yollarda bekliyorum
Her telefona sen diye koşuyorum

Evimin her odasında çınlayan sesin
Her köşesine sinmiş hayalin
Nasıl geçer sensiz aylar mevsimler
Ben böyle garip böyle derbeder

Ah be sevgilim nerelerdesin
Unutmak çok zor sensiz olmuyor
Ah be sevgilim şimdi nerdesin
Yalnızlık çok zor sensiz olmuyor ah sensiz olmuyor…

Erol Evgin ‘in tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Erol Evgin Şarkı Dinle

Erol Evgin Sensiz Olmıyor

Bir Cevap Yazın

 
