KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Emre Aydın – Son Defa şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Yazar Montana Mart 2, 2011


Emre Aydın Son Defa şarkı dinle klip izle şarkı sözleri ;

Emre Aydın Son Defa şarkı sözleri;

Nasılsın nasıl gitti?
Alıştın mı sen de?
Rahat mısın artık İstanbul’da?
Evlenmişsin, nasıl oldu?
Bulabildin mi sonunda?
Hep anlattığın o meşhur huzuru

İyiyim ben
Hep aynı şeyler işte
Uyku hapları
Yalan dolan gülümsemeler

İyiyim ben
Hem sen tanırsın beni
Ne yapsam ne söylesem
O geç kalmışlık hissi

Son defa görsem seni
Kaybolsam yüzünde
Son defa yenilsem sana
Hiç anlamasan da
Son defa benim olsan
Uyansam yanında.

İnan pek yeni bir şey yok.
Biraz yaşlandım tabi
Seyrekleşti biraz saçlarım

Bir bitmeyen gece bıraktın
Ve üç nokta düşürdün
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım…

Emre Aydın ‘nın tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Emre Aydın Şarkı Dinle

Emre Aydın Son Defa

Bir Yanıt to “Emre Aydın – Son Defa şarkı dinle klip izle şarkı sözleri”

  1. berfin demiş

    çok güzel hayranım bu şarkıya :*

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

