KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gökhan Tepe – Kırmızı Halı şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Nisan 18, 2011


Gökhan Tepe Kırmızi Halı şarkı dinle klip izle ;

Gökhan Tepe Kırmızı Halı şarkı sözleri;

Bir Önünde Biri Ardında

Ne Çok Seven Öldü Yolunda

Sana Kırmızı Halılar Serdiler

Adam Oldun Ya Bu Oyunda

Gülmeyi Kendine Espir Ettin

İşin Olmadı Ağlayanla

Kibarsa Aşkın Adaleti

Ödeyeceksin Birgün ihaneti

Bozmak için Laneti Vazgeçtim Aşkından

Yan Yan Yan Sabahlara Kadar Ki

Uyan inan Düşünme Hiç Çıktım Hayatından

Yan Yan Yan Sabahlara Kadar Ki

Uyan Şuan Tarih Yazsın Çıktım Hayatından

Yan Yan Sabahlara Kadar Ki

Uyan inan Düşünme Hiç Çıktım Hayatından

Yan Yan Sabahlara Kadar Ki

Uyan Şuan Tarih Yazsın Çıktım Hayatından

Yan Yan Uyan inan Düşünme Hiç Çıktım Hayatından

Yan Yan Sabahlara Kadar Ki Uyan

Bozmak için Laneti Vazgeçtim Aşkından

Yan Yan Yan Sabahlara Kadar Ki

Uyan inan Düşünme Hiç Çıktım Hayatından

Yan Yan Sabahlara Kadar Ki

Uyan Şuan Tarih Yazsın Çıktım Hayatından..

Gökhan Tepe‘nin tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Gökhan Tepe Şarkı Dinle

Gökhan Tepe Kırmızı Halı

Bir Cevap Yazın

 
