KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Rafet El Roman – Direniyorum şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Nisan 21, 2011


Rafet El Roman Direniyorum şarkı dinle klip izle ;

Rafet El Roman Direniyorum şarkı sözleri ;

Sessiz Bir Mecra Şimdi Hayat

Sen Giderken Soğuktan Soğuk
Dondu Yüreğim Durdu Yaşam
Savaş Sonrası Gibi Her Yeri
Hüzün Muzikdinle3.Com Yaslı Ve Revan
Büyür Gittiginde Inan Yokluğun Azap
Yeryüzünde Vebali Günahlar Içinde Bir Hayat Var
Kalan Geriye Gözyaşlarıyla Yazılmış Her Satır Sözlerimde

Direniyorum Acılarına Dünya Yalanmış
Aşklarında Yaşıyorum Ama Sorma Kıyametin Ortasında…

Rafet El Roman‘nın tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Rafet El Roman Şarkı Dinle

Rafet El Roman Direniyorum

2 Yanıt to “Rafet El Roman – Direniyorum şarkı dinle klip izle şarkı sözleri”

  1. ahmet taha avcı said

    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. asi said

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamükemmellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Bir Cevap Yazın

 
