KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Ruj – Kurtar Beni şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Mayıs 11, 2011


Ruj Kurtar Beni şarkı dinle klip izle;

Ruj Kurtar Beni şarkı sözleri ;

Kokun Hala Üzerimde

Gözlerin Gözlerimde

Ellerini Arıyorum

Kap Karanlık Bu Gecede

Ahhh Ne Olur Gel Offff

Gülleri Koparıp Ver Yine

Çıkar Beni Aydınlığa

İsmini Kazıdım Gönlüme

Kurtar Beni Ankaradan

Sonunda Kaybettim izini

Koybuldumda Buldum Kendimi

Kara Kalbini Yak Yine

Git O Bulduğun Yalan Sevgiye

Aahh Ne Olur Dööön Offf

Gülleri Koparıp Ver Yine

Çıkar Beni Aydınlığa

İsmini Kazıdım Gönlüme

Kurtar Beni Ankaradan

Gülleri Koparıp Ver Yine

Çıkar Beni Aydınlığa

İsmini Kazıdım Gönlüme

Kurtar Beni Buralardan…

Bir Cevap Yazın

 
