KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Özgün – Sadece Arkadasiz şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Mayıs 14, 2011


Özgün Sadece Arkadasiz şarkı dinle klip izle ;

Özgün Sadece Arkadasiz şarkı sözleri ;

Nasıl atıyor kalbim seninle dinle

Dayanamaz yanar gece ateşinle

Mucizenle yenilendim ellerinde

Kaderimi gördüm sanki gözlerinde

Ama yeni her şey gibi

Buda anlık heves mi?

Yoksa kaderimiz mi?

Zaman söyler mi gerçeğimizi

Gizli saklı buluşmalar

Ama şimdi saklamalıyız

Soran olursa neyse ne

Ya gören olursa sadece arkadaşız

Kalplerimiz patlayacak

Ama şimdi susmalıyız

Sorana biz yalanlarız

Gören olursa sadece arkadaşız.

Nasıl atıyor kalbim seninle dinle

Dayanamaz yanar gece ateşinle

Mucizenle yenilendim ellerinde

Kaderimi gördüm sanki gözlerinde

Ama yeni her şey gibi

Buda anlık heves mi?

Yoksa kaderimiz mi?

Zaman söyler mi gerçeğimizi

Gizli saklı buluşmalar

Ama şimdi saklamalıyız

Soran olursa neyse ne

Ya gören olursa sadece arkadaşız

Kalplerimiz patlayacak

Ama şimdi susmalıyız

Sorana biz yalanlarız

Gören olursa sadece arkadaşız.

Söz – Müzik : Nedim Caner Üstün…

4 Yanıt to “Özgün – Sadece Arkadasiz şarkı dinle klip izle şarkı sözleri”

  1. damla said

    ben zaten hep özgünün şarkılarını dinliyorum özellikle istiklal ve sadece arkadaşız sarkılarına bayılıyorum

  2. bence harika bir şarkı dinlenmeye degiyor özgünün sesini çok begeniyorum

  3. daghan47 said

    Çok güzel Bir parça siteniz de çok güzel Her sey Başarılarınızın devamını diliyorum….

Bir Cevap Yazın

 
