KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Demet Akalın – Ben de Özledim şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Mayıs 25, 2011


Demet Akalın Ben de Özledim şarkı dinle klip izle ;

Demet Akalın Ben de Özledim şarkı sözleri ;

Bende Özledim Bende Resmin Var Şuan Elimde
Sana Koşmak isterim Derman Yok Dizlerimde
Ne Kadar Çok Aşka intizar Eden
Kimi Çok Seviliyor Kimi Yoksun Sevgiden

Sen Orada Ben Burada Birşey Gelmez Elimizden
Sen Orada Ben Burada Bende Özledim Bende
Bende Özledim Bende Resmin Var Şu An Elimde
Sana Koşmak isterim, Derman Yok Dizlerimde

Canımdasın Dilde Değil Bu Haykırış Elde Değil
Bırakıp Da Giden Sensin Bunun Suçu Bende Değil
Yavrunun Anası Gibi Sevenin Sevdası Gibi
Derdimin Dermanı Gibi Bende Özledim Bende…

Bir Yanıt to “Demet Akalın – Ben de Özledim şarkı dinle klip izle şarkı sözleri”

  1. Cemre said

    Süper ya . Seni çoooook seviyorum demettt

Bir Cevap Yazın

 
