KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Manga – Fly To Stay Alive şarkı dinle klip izle şarkı sözler

Posted by Montana Mayıs 26, 2011


Manga Fly To Stay Alive şarkı dinle klip izle ;

Manga Fly To Stay Alive şarkı sözler ;

Eğer doğru dışarı gökyüzünün düştüm
Ben sen yemin edebilirim doğal bir yüksek
Yanardağlar içinde patlayan
Gözlerindeki ışıltı gördüğünüzde

Ama sen bile farkında değilsiniz
Neden bu kadar çok kez İncinmiş
Onlar, kalbinle oynamak size yalan söyledim
Hepsi birlikte yanlış idi, sen haklıydın

Ancak bir kuşbakışı ile aşkım sen görseydin
bunu ne kadar güzel bilemez mi

Sinek! Bebek! Sinek!

Biz hayatta kalmak için uçmak var
Bu sözleri, bu kelimeleri
Sihirli bir deneriz kadar
Kaderin bir sıçrama, sıçrama alın
gece yıldızlar Reach için
Bu toprak Break laneti
gökyüzünde mucizeler kalmış
Burada kuşları uçarken aşk

Yeryüzünde gökten melekler gibi
Biz asla ölmeyecek biliyorum
acı toz ve kir ile
Ve bir elmas içinde keşfetmek

Ben mükemmel bir adam olduğumu söylemiyorum
Ama ben bunu bir verecektir yemin deneyin
Hiçbir pilot, ben hiç kanatları yok
Ama ben hayatta biliyorum

Çünkü alove görseydi
kuşbakışı göz
bunu ne kadar güzel bilemez mi

Sinek! Bebek! Sinek!

Biz hayatta kalmak için uçmak var
Bu sözleri, bu kelimeleri
Sihirli bir deneriz kadar
Kaderin bir sıçrama, sıçrama alın
gece yıldızlar Reach için

Bu toprak Break laneti
Var gökyüzünde mucizeler
Burada kuşları uçarken aşk

Sinek! Bebek! Sinek!

Biz hayatta kalmak için uçmak var
Bu sözleri, bu kelimeleri
Sihirli bir deneriz kadar
Kaderin bir sıçrama, sıçrama alın
gece yıldızlar Reach için

Bu toprak Break laneti
Var gökyüzünde mucizeler
Burada kuşları uçarken aşk

Burada kuşları uçarken aşk

Burada kuşları uçarken aşk…

Bir Cevap Yazın

 
