KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Murat Boz – Hayat Öpücüğü şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Haziran 1, 2011


Murat Boz  Hayat Öpücüğü şarkı dinle klip izle ;

Murat Boz  Hayat Öpücüğü  şarkı sözleri ;

Habersiz geçivermiş yıllar
Dün gibi hatıralar
Takvimlerden sonbahar gibi
Dökülmüş yapraklar

Anladım ki hala özlüyorum
Elimde olmadan
Sendin sığındığım liman
Nefesini kokunu kalbine

Eşsiz dokunuşunu derinde izler
Nasıl unuturum yokluğunu
Arıyorum akıp giderken ömür
Bi haberini almaya razı gönül

Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür
Gece yarıları ecel saatler
Başımıza gelen kırık hayaller
Hayat öpücüğüm dudaklarında buna ölünür

Habersiz geçivermiş yıllar
Dün gibi hatıralar
Takvimlerden sonbahar gibi
Dökülmüş yapraklar

Anladım ki hala özlüyorum
Elimde olmadan
Sendin sığındığım liman
Nefesini kokunu kalbine

Eşsiz dokunuşunu derinde izler
Nasıl unuturum yokluğunu
Arıyorum akıp giderken ömür
Bi haberini almaya razı gönül

Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür
Gece yarıları ecel saatler
Başımıza gelen kırık hayaller
Hayat öpücüğüm dudaklarında buna ölünür

Arıyorum akıp giderken ömür
Bi haberini almaya razı gönül
Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür
Gece yarıları ecel saatler
Başımıza gelen kırık hayaller
Hayat öpücüğüm dudaklarında buna ölünür
Buna ölünür. Buna ölünür…

Bir Cevap Yazın

 
