KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Murat Dalkılıç – Çatlat şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Temmuz 8, 2011


Murat Dalkılıç Çatlat şarkı dinle klip izle ;

Murat Dalkılıç Çatlat şarkı sözleri ;

Zor gidemezsin hiç bir yere
Zor kaçamazsın
Al kolaysa al seni benden
Bak yapamazsın kalbim seninle

Çatlat yeni hazine buldum
Seni sıkı sıkı saracağım
Beni oynat yüreğime ahdım var
Seni bana yapacağım

Kimine göre yazılı kanun gibi aşk
Ezip de kalbimi mahvetme
Anan da hatalı
Bu güzelliği doğurup da sokaklara gönderme

Çatlat yeni hazine buldum
Seni sıkı sıkı saracağım
Beni oynat yüreğime ahdım var
Seni bana yapacağım…

Bir Cevap Yazın

 
