KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Yıldız Tilbe – Oynama şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Temmuz 27, 2011


Yıldız Tilbe Oynama şarkı dinle klip izle ;

Yıldız Tilbe Oynama şarkı sözleri ;

Çok Rahatsın Çünkü Sana Nereden Baksam Görüyorum
Fazla incilttim Şu Gururumu Senin için Oraya Gelirken
Belki Sende Haklıydın Bu Cürreti Bana Bakışıp Aldın Ya
Çöz Gömleğinin Düğmelerini Tabi Beni Ele Geçirirsen
Ben Bir Melektim Aşkta Çok Bebektim Çok
Güzel Çirkin Ayrımam Ama Oduna Da Gül Gibi Bakamam
Ben Bir Melektim Aşkta Çok Bebektim Çok
Benim Sağlantım Tek Bir Aşk
Oynama Benimle Oynama, Oynarsan Kendini Arama
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama
Yol Vereyim Bu Gece Hayallerimde Beni Bi Güzel Uyutu Versin
Sen Kendini Gösterdin Bana Seni Yüreğime Savunurken
Yok Tek Kelime Bana Yasak Aşk için Sana Mı Düşecem Üzülecem
Aç Gözlerinin Perdelerini Tabi Beni Bi Daha Görürsen
Ben Bir Melektim Aşkta Çok Bebektim Çok
Güzel Çirkin Ayırmam Ama Oduna Da Gül Gibi Bakamam
Ben Bir Melektim Aşkta Çok Bebektim Çok
Benim Saplantım Tek Bir Aşk
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama
SarkiSozlerim.Org Şarkı Sözleri
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama
Herşeye Rağmen Aklım Sende Hala Gözlerinin Cayır Cayır Yangınında
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama
Arama Arama SariSozlerim.Org Arama
Belki Sende Haklıydın Bu Cürreti Bana Bakışıp Aldın Ya
Çöz Gömleiğinin Düğmelerini Tabi Beni Ele Geçirirsen
Ben Bir Melektim Aşkta Çok Bebektim Çok
Benim Saplantım Tek Bir Aşk Aşk Aşk
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama
Oynama Benimle Oynama Oynarsan Kendini Arama…

Bir Cevap Yazın

 
