KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Hande Yener – Havaalanı şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Eylül 23, 2011


Hande Yener Havaalanı şarkı dinle klip izle ;

Hande Yener Havaalanı şarkı sözleri ;

Uçak, gemi, tren, bir araba fark etmez
Bu yolu hiç dert etmez, kalbim kalbim

Küçük ya da büyük bir bavul hiç fark etmez
Anıları dert etmez, sildim sildim

Tam şu anda çıkmalıyım
Sonra belki geç kalırım, geç kalırım
Çok geç kalırım, tabi Şimdi

Gideceğim tek yer havaalanı
Bana lazım yeni yaşam alanı
Gözünün önünden uçup giderek
Nasıl söndürdüm bütün havanı

Gideceğim tek yer havaalanı
Bana lazım yeni yaşam alanı
Sözümde durupta çekip giderek
Nasıl söndürdüm senin havanı…

Bir Cevap Yazın

 
